גם לכם מגיע – הלוואות לכל אדם, לכל מטרה

קופת חיסכון

לא צריך להיות חכם גדול על מנת לדעת שלקיחת הלוואות הן כבר מזמן לא רק לאנשים אשר נכנסו לחובות, או אנשים במצב כלכלי קשה

במציאות של היום, בעידן יוקר המחייה שכל כך מקשה עלינו, אנשים רבים רוצים לחיות ברמת איכות חיים גבוהה, ולפעמים נתקלים במצבים בהם אין בידם את הסכום הנדרש לממש חלק מהתוכניות שתכננו. כך למשל, שיפוץ דירה, רכישת רכב, לימודים אקדמאיים, או אפילו חלילה צרכים רפואיים, עלולים להצריך שימוש בהלוואה. הלוואות אלה נקראות הלוואות לכל מטרה.

הלוואות לכל מטרה, בשונה מסוגים אחרים של הלוואות, הינן הלוואות לכל אדם באשר הוא. הלוואות אלה ניתנות בלי יותר מידי שאלות וחיטוט בפרטים האישיים של האדם, ובעצם מעניקות לו את הסמכות לקבל את ההחלטה האם רוצה את הלוואה זו מבלי הגבלות כלשהן על צורכי ההלוואה. כמו כן, על מנת לקבל הלוואות לכל מטרה, עלינו להוכיח גם לגוף הפיננסי ממנו אנו לווים, וגם לעצמנו כי אנו יכולים לעמוד בבטחה בתשלומי ההחזר של הלוואה וכי אנו בטוחים בכך. הוכחה זו מתקיימת באמצעות הצגת נתונים שונים שהגוף הפיננסי המלווה יבקש. לרוב מדובר על תלושי משכורת, דפי בנק שונים, ועוד.

יתרון נוסף אשר הופך את סוג הלוואות לכל מטרה להלוואות לכל אדם, הוא העובדה הפשוטה שבהלוואות אלה תוכלו לעשות עם הכסף מה שיעלה על רוחכם. בנוסף לכך, הלוואות אלה הן לרוב מיידיות, כיוון שלא מדובר בסכומי עתק גבוהים מידי, וכן הריביות בהלוואות אלה בדרך כלל נוחות וקל לעמוד בהן ללא שום חשש.

שטר
השקעה חכמה מהדולר הראשון

אם כן, קיימים מספר גופים פיננסיים המחזיקים בידם את האופציה להלוואות לכל מטרה:

הלוואות מהבנק בו אתם חברים – נחשבת כאופציה הכי אינטואיטיבית, אך קיימם בה חסרון. בלקיחת הלוואות לכל מטרה מהבנק, בשונה מגופים פיננסיים אחרים, כן תצטרכו לדווח לשם מה אתם מעוניינים לקבל הלוואה, וכן, לאחר שתקבלו אותה, מסגרת האשראי הבנקאית שלכם עלולה להסגר.

הלוואות מחברות האשראי השונות – חברות האשראי השונות מציעות הלוואות לכל אדם אשר נמצא ברשימת לקוחותיהם. הלוואות אלו יהיו נפרדות מהבנק בו אתם חברים, ולא יהיו קשורות אליו כלל. יתרה מכך, לחברות האשראי אסור לבקש אישור מהבנק בנוגע להלוואת לכל מטרה.

הלוואות מהבנק למשכנתאות – גוף זה מציע הלוואות לכל אדם אשר מוכן לשעבד את הדירה שלו, או לקחת משכנתא נוספת. במסגרת הלוואות לכל מטרה דרך הבנק למשכנתאות לא תצטרכו לדווח דבר לבנק שלכם, וכן לא תצטרכו לעשות שימוש בערבים. כך תוכלו לקבל סכום הלוואה גבוה יותר מהרגיל, בעל תנאי החזר נוחים במיוחד וארוכים.

הלוואות מחברות מימון כאלה ואחרות – חברות אלה מציעות הלוואות לכל אדם אשר מחזיק בידיו חסכונות פנסיונים כלשהם, בין אם מדובר בקופות גמל או ביטוח מנהלים. למעשה, בלקיחת הלוואה לכל מטרה דרך חברות מימון, החסכונות הפנסיונים שלכם יהפכו לבטחונות כספיים אשר ישמשו להחזר ההלוואה. כך חברת המימון תוכל להבטיח את החזר ההלוואה, ותוכל להעניק לכם אותה ללא חשש. עם זאת, חשוב לציין כי חברות מימון המבצעות הלוואות, חייבות להחזיק ברשותם תעודה ממשרד האוצר אשר מאשרת להם לבצע הלוואות לכל מטרה.

 

Be the first to comment

Leave a Reply

כתובת האימייל שלך לא תפורסם


*